søndag 11. mars 2012

Herlige vårtegn


Våren er definitivt kommet, denne tua blomstrer så fint sammen med snøklokkene, klosterklokkene og krokusen. Ute er det mildt, men det regner. Kjenner vinterjakka begynner å bli litt varm, men regner med at vår jakka er litt i kaldeste laget enda. Fuglene er begynt å holde sin vår konsert, de er vel i full gang med å bygge rede. I veka som var så jeg at gjessene er kommet tilbake, også et godt vårtegn.

Jeg er så takknemlig for at jeg har det så godt, for min flotte familie og mine gode venner. Og ikke minst for at jeg har Jesus med meg i mitt hjerte. Jeg vil gjerne dele denne fine salmen med deg som er skrevet av Trygve Bjerkrheim. Den er en god påminnelse for det jeg har å takke for.

Takk at du tok mine byrder
Trygve Bjerkrheim

Takk at du tok mine byrder,
Eit høgfjell av skuld og av skam.
Du bar det på skuldrene dine,
Du skuldlause sonofferlam.

Takk at du bar mine synder,
Betalte mi skyhøge skuld.
Med blod frå ditt fullkomne hjarta
Og ikkje med sylv eller gull.

So vil ved korset eg standa,
Med undring eg ser: Eg er fri!
Eg skal ikkje døy, eg skal leva
Med Jesus til æveleg tid.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...