onsdag 11. januar 2012

Kald på beina?


Ingen skal fryse på beina hjemme hos oss. Er det noen som er kalde på beina får de låne tøfler eller sokker. Dette stativer kjøpte jeg på Spareland i høst. Skiltet er en tavle så jeg har selv skrevet teksten med vanlig tavlekritt. På butikken var den utstilt med servietter i kurvene, jeg så med en gang hva jeg ville bruke den til. Nemlig å ha tøfler og sokker oppi til låns for de som ønsker det. Vi bor i et gammelt hus og selv om vi fyrer i ovnen kan det være kaldt på gulvet. Jeg går stort sett hele tiden med tøfler selv og synes det er godt.

Var hos frisøren i går ettermiddag, stusset håret og fikk litt farge i det. Og det beste av alt var en deilig hodebunnmassasje. Det gjorde at dagen ikke ble så ille likevel. Før timen hos frisøren var vi og så på sofa, vi vurderer å kjøpe ny siden den vi har er begynt å bli slitt. Jeg synes ikke det var nødvendig med ny sofa men ser nå at den vi har er mer slitt enn jeg trodde. Så da er det stor sannsynlighet for at det kommer en ny sofa i stova :)

I dag skinner solen endelig, alt blir så mye lettere da. Men det som ikke er så bra er at jeg ikke kan strikke, og jeg har såååå lyst til å strikke. Men skulderen sier nei, og jeg som har alle mulige strikkeprosjekter klar i hode. Har til og med garn liggende klar som jeg kjøpte før jul, som ligger i posen og roper på meg:( Ikke noe å gjøre med det nå, selv om jeg blir ekstra fristet når jeg er inne på ulike blogger og ser alt det flotte som blir strikket rundt omkring. Men en dag skal jeg finne frem garn og pinner, en dag når jeg er blitt god igjen:)

Ha en fin onsdag, med eller uten strikketøy:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...