tirsdag 17. januar 2012

Hvilke spennende ting vil dagen bringe mon tro?


Søndag kveld foran TV apparatet, programmet vi ser på er "Ei iskald verd". Lotta er veldig interessert i fuglene på TVen, her er det pingvinene som blir studert. Tidligere har hun prøvd å fange fugler og fisker i TV ruta, men denne gangen nøyde hun seg med å se på de.

I dag har jeg vært hos fysioterapeut, så nå skal skulderen trenes god igjen. Har fått noen enkle øvelser til å begynne med. Den var ganske betent så det er ikke så mye som kan gjøres enda, men det skal komme seg etter hvert. Begynner litt forsiktig og øker treningen etter hvert så går det nok bra. Men husarbeid og strikking må jeg holde meg unna en stund til, utrolig hvor lyst man har til å gjøre det man ikke skal. Til og med husvasken  har jeg lyst til å ta selv. Det er godt jeg har lånt en del bøker, så tiden får jeg iallefall til å gå. Jeg er veldig glad i å lese så jeg koser meg med bøkene.

Et lite sitat fra Ole Brumm til slutt:



"Når du våkner om morgenen, Brumm," sa Nøff etter en stund, "hva er det første du sier til deg selv?" "Jo," sa Brumm, "jeg sier: Mon tro hva jeg får å spise til frokost? - Hva er det første du sier Nøff?" "Jeg sier: Jeg lurer på    hvilke spennende ting som kommer til å hende i dag," svarte Nøff. Brumm nikket tankefullt. "det er omtrent det samme," sa han.

Ha en fortsatt god tirsdagskveld, så kan vi lure på hvilke spennende ting som kommer til å hende i morgen:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...