fredag 6. januar 2012

Endelig ferdig:)


Da var resultatet fra eksamensoppgaven kommet og jeg er veldig fornøyd. Jeg stod med veldig god margin:) Endelig ferdig med 1,5 år med videreutdanning og jeg har fått 30 nye studiepoeng, herlig. Da kan jeg rydde bort alle papirer og bøker som jeg har brukt, og det beste av alt er at nå kan jeg lese akkurat det jeg vil og ikke det jeg må. Bøkene og papirene skal jeg selvfølgelig ta vare på, det kan godt hende jeg må gå tilbake og oppdatere meg av og til:)

I natt har det vært frost og det var hvitt av rim på bakken da jeg stod opp. Var nettopp ute en tur og da var det yr i luften, så nå er det vel såpeglatt, huff og huff. Ellers er det rett og slett vindstille, deilig etter så mye vind i det siste. På værmeldingen sier de at det er kuling her men det er vindstille, greit nok at jeg ikke bor helt ute med kysten men det er da ikke så langt til kysten herfra.

Skulderen er begynt å bli bedre men er ikke helt god enda. Jeg er begynt å lage mat igjen men husvasken trenger jeg hjelp til enda. Eg best å ta det med ro så jeg blir helt god igjen. Et lite visdomsord til slutt:

Gå ikke alltid dit veien fører deg.
Gå heller der hvor det ikke fins noen vei-
og sett spor etter deg.

Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...