torsdag 3. mars 2011

Jakka er ferdig

Så va jakka ferdig strikka, eg va egentlig ferdig med den i sist veka men nå har eg fått tatt bilde av meg med den på. God og varm, iallefall når det ikkje blåse sånn som i dag. Den ska bli god å ha på i kalda kveldar utøve våren og sommaren. Einaste så e litt minus e at den loe litt, så eg må tenka meg om ka klær eg har under den.

Ellers har eg fått med meg VM gull i mix stafetten i skiskyting og VM gull i staffetten for damer i langrenn i dag, kjempeflotte prestasjoner på begge deler. Det blir nok litt nedprioritering av oppgaveskriving nå ei lita stund framøve, godt eg har god tid te den ska være ferdig. Nå e det VM som står på programmet.



Har vært på skulen tirsdag og onsdag, då benytta eg sjansen te å besøka Irene med det sama. Så nå har eg sitt koss hu har det på hybelen i Stavanger. Eg øvenatta hos henne også, kjekt med litt tid samen.

4 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Kjempefin jakke ! Du er virkelig flink. Kledde den godt gjorde du også :) Her følger vi også med på Vm.

Petrineklem

Med kjæleik til livet sa...

tjo hooo --- kor fine jakke -ser veldig fin - varm ut ;)
smil fra monika

hobbyvimsa sa...

Hei Elise!!!

Nydelig jakke!!Jeg er så glad i sokkene du strikket til meg.Jeg bruker de inne her hver kveld,har blitt tv sokkene mine:)gode og varme!!

Takk for gode ord og lykke ønskninger:)

God helg!!

Klem Linda:)

Maria sa...

Det såg ut som ei god jakke :-) og ikkje minst fin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...