lørdag 25. september 2010

På tur i skogen

Tirsdag va det et nydelig vær, sola skein og det va ingen vind, så da smurte eg nista og gjekk ein tur i skogen. Det e flott å gå i skogen, det e så stillt, bare fuglesangen som e i bakgrunen. Det fauk to ravner øve meg også. Godt å setta seg ned og bare nyte naturen rundt meg. Lunch i skogkanten e flott, hadde med matpakke og ein liten termos med te. Men koppen da, kor e den? Hima på kjøkkenbenken! Det e ikkje spesielt godt å drikke te rett av termosen!! Så teen fekk venta te eg kom him igjen.

Det e møkje flott å sjå i skogen, naturen har mange former og fasonger. Eg såg også møkje sopp, e ingen soppekspert men den røde fluesoppen kjenne eg igjen, og av den fant eg flerne flotte eksemplarer. Stien va nåken plasser dekka av kongler, og nåken plasser va der så møkje greiner der stien gjekk at det va vanskelig å komma fram. I dei seinare år e det sauene som har oprettholdt stiane å dei e ikkje så høge at de holde greinene vekke. Eg e ikkje så liten som sauene så eg måtte brøyta meg igjønå, men det gjekk greit. Fotoapparatet va selvfølgelig med på tur og eg tok mange bilder.



































Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...