fredag 24. september 2010

På skulebenken igjen.

Fekk ein kjekke telefon på tirsdag, da ringte de fra Diakonhjemmet høyskole i Sandnes og sa at det va ein ledige plass på videreutdanninga Universell utforming, om eg ville ha plassen? Og det ville eg selvfølgelig :) Når begynne det? Det begynne på onsdag 22. september (me va då på tirsdag 21. sept.) Så nå har eg vært på skulen i to dagar og ska snart av gårde te Sandnes i dag og. Tar ferja kl 7, da komme eg ned te kl halv 9.

Denne utdanninga hadde eg søkt på men siden eg stod på venteliste og ikkje hørte nåke meir fra de trudde eg at detta toget va gått, så det va veldig kjekt å få den telefonen på tirsdag. Fekk ikkje forberedt meg så godt men det går bra. Den første modulen nå i haust ska me ha 3 samlingar på 7 dagar te samen (3+2+2 dagar) Så blir det gruppearbeid og mappeoppgaver mellom samlingane. Det er 3 modular te samen så då e eg ferdig neste jul :) Nå må eg kjøra :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...