tirsdag 24. august 2010

Så va det gjort:)


Se så, nå va det gjort. Skapet i kottet e rydda og vaska og eg trenge ein dusj, men eg hadde glømt at de sko spyla vannledngen i dag så den dysjen får venta te seinare i ettermiddag. E heilt utrulig ka eg samla på og kor rotete det blir når alt ligg om kvarandre.

Nå e bosset blitt fullare og eg har fått sortert ting i plastkassar. Trenge iallefall ikkje å kjøpa serviettar, lys, eingangsbestikk, papptallerknar og pappkrus på leeeeeenge:) Å eg som kjøpte sølvpuss i vår, hadde bare to flasker fra før:) Ja ja, satse på at eg følge meir med på ka eg har nå! Fant til og med ein speidarkalender fra 2002 som ikkje va brukt, det va ein sånn kalender som ein rive av et blad for kvar dag og lime på et bilde for kvar måned. Den låg fremdeles i plastposen (ops).

Nå kan eg med god samvittighet gjera det eg har meir lyst te, opp på hobbyrommet mitt og laga bursdagskorter:)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...