onsdag 4. august 2010

Bryllupskaka og pynten

Fredag pynta eg bryllupskaka te Irene og Kristian, det gjekk rundt 4 timar før eg va ferdig. Eg hadde kjøpt heilt kvit marsipan og skulle prøve denne for første gang. Den va vanskelig å kjevle ut og revna lett når eg skulle ha den på kaka. Men det gjekk bra te slutt, va ganska fornøyd med resultatet. Rosene og bladene laga eg for 2-3 veker siden. Når eg hadde farge i marsipanen va den møkje enklare å jobba med så de gjekk ganske bra. Det gjekk med 35 roser og x antall blader + 5 hjerter på kaka.














Ei venninne av Irene, Maria Kristine, laga blomsteroppsatsane te bordet. Irene hadde et bilde av koss hu ville ha de og Maria Kristine laga de etter det. Dei blei heilt utrulig flotte:) Bordkortene laga eg og Irene, eg pusla samen alla navna med scrable bokstavar og Irene tok bilde av alle navnene, redigerte de på pcèn og printa de ut. Eg kutta papir og sløyfebånd og limte de samen. De blei kjempeflotte:)








Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...