lørdag 6. oktober 2012

Give away

Jeg nærmer meg 3 år med blogging og passerte 20 000 besøkende for en stund siden. Tenkte det var en god anledning til å ha en give away.

Jeg vil lodde ut noen kort som jeg skal lage. På grunn av at jeg mistet min far på søndag har ikke denne uken vært slik jeg hadde tenkt. Jeg har vært litt utafor og har derfor ikke fått laget disse kortene enda. Nå reiser jeg bort en stund og tenkte at jeg skal trekke vinnerne etter at jeg har kommet hjem igjen. Jeg har ikke noe bilde å vise frem siden kortene ikke er laget enda, men det blir lignende kort som jeg har lagt ut bilder av på bloggen tidligere. I utgangspunktet lodder jeg ut to, men blir det mange lodd kan det godt hende det blir tre.


Du kan få til sammen 3 lodd og tar lodd på denne måten:
- 1 lodd for å legge igjen kommentar på dette innlegget
- 1 lodd for å legge deg til som følger/være følger
- 1 lodd for å legge til bloggen min i din blogg rull

Alle som vil kan delta om du har blogg eller ei. Hvis du ikke har blogg og kommenterer anonymt er det greit om du skriver en mail adresse så jeg finner deg om du vinner.

Det blir trekt den 31. oktober som er 3 årsdagen for bloggen.

Ønsker deg en riktig god helg, jeg kommer snart tilbake:)

4 kommentarer:

Reidun sa...

Hei Elise
Klart eg vil vera med :-) Tusen takk for koselig komentar på bloggen min. Skal og legge deg til i min bloggliste.
Ta vare på øyeblikka - dei kan vera minner for livet.
Klem frå Reidun

Anonym sa...

Alltid spennende å lese på din blogg.
Nå håper jeg at du og Steinar har en flott tur, jeg er bare litt misunnelig ;-)
Klem fra Karina Nonslid

Spirea sa...

Kjære deg, - jeg kom ikke inn hit fordi du har en giveaway, det visste jeg ingenting om - men for å hilse på deg etter at jeg har vært fraværende i det uendelige.
Jeg må si jeg blir litt satt ut av å lese de siste innleggene dine - og kan bare si at jeg syns det er fryktelig leit å høre om pappan din. Føler med deg. vet hvor vondt det er å miste en man er gla i. Så, oppi alt, om det finnes en trøst i det å miste - så ble jeg litt gla, tross alt, for å lese at han nå er hjemme...En dag ses vi alle igjen.
Kjære Elise, jeg håper du kjenner at du har gode mennesker rundt deg i sorgen din - og jeg skal be om at Gud skal omslutte deg ekstra i tiden nå.

Må du ha en så god helg du kan <3 Mange klemmer fra meg.

Spirea sa...

Ps. Gratulerer med så mange innom - og jeg er selvsagt med på din giveaway. Blir 2 lodd på meg,da :) klem klem igjen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...