torsdag 20. januar 2011

Usedvanlige datoer

I år har me4 usedvanlige datoer........1/1/11, 11/1/11, 1/11/11, 11/11/11............
Nåke aent usedvanlig. Ta de 2 siste tall i ditt fødselsår (eks. 1959 = 59) og legg det sammen med den alderen du blir i år, og du vil få samme tall (111)....!! :)

Møkje morsomt med tall:) Detta fant eg på facebook. I dag har me fått kaldt vintervær igjen, det e heilt kvitt av rimfrost ute. Det va skodda i natt så då e det ikkje løye at det e så møkje rimfrost. Før skodda kom va eg ute og tok bilde av fullmånen, då va det klart og fint ute:)


Nå vente eg på garn som eg har bestillt på nettet, har tenkt å strikka meg ei jakke. Har strikka så møkje te andre nå at det e på tide å strikka nåke te meg sjøl:) Ser ikkje ut som det kom i dag, får venta å sjå om det komme i mårå då:)

2 kommentarer:

Maria sa...

Gøy med tal :-) tenkte eg kunne ta taleksempelet med elevane mine, heilt til eg kom på at dei er fødd i år 2000 ;-)

Elise sa...

Då blir det 11 og det e jo egentlig samma talet det og:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...