fredag 28. mai 2010

Ny båt:)

Nå har me kjøpt oss ny båt :) Det blei den båten me såg på i Sognefjorden i pinsen, ein Storebro 340. Det e ein flotte båt, glede meg te me får den him. Vett ikkje heilt når me får den him, men rekne med det blir i juni ein gang. Så nå kan me sjå fram te sommarferien i ny båt :)





Den båten me hadde, ein Elwaro, selde me i haust. Den stod hima i tunet her i vinter. Kjøparen skulle henta den tidlig i vår, men det va så møkje is på fjorden at me ikkje fekk sett den utpå før i påsken. Andre påskedag kom de og henta den. Va litt vemodig, har hatt den i 4 år og likte den godt. Men me ville ha ein annen type båt og har sitt etter ny på nettet lenge.

Eg hadde tenkt å rydda alt utav båten i vinterferien for da va Synnøve og Jarle hima og kunne hjelpa meg. Det va ein del som sko utav, men det va så møkje snø at det kunne eg bare glømma. Presenningen me hadde øve båten va full av snø og stiv og frossen, ikkje så kjekt å bevega seg inn under den. Steinar og eg fekk tatt nåke utav i haust men ein god del stod igjen. Utrulig kor møkje me klare å dra med oss i båten. Fekk ikkje rydda alt utav den før i påskeferien, fekk da god hjelp av Irene både te å bære ut og å vaske heile båten innvendig.

Her e Elwaroen me hadde, bildet e tatt i sommarferien 2009

Steinar står og ser etter båten når den nye eigaren drar avgårde med den.

2 kommentarer:

Maria sa...

Gratulera med ny båt :-) såg veldig flott ut på utsiå hvertfall!

Elise sa...

Takk for det, den e flotte inni og:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...