fredag 5. mars 2010

Vår snart?

På kalenderen min e det vår, men ute snør det tett!! E ikkje heilt etter normalen detta. Nå må eg vel begynne å plante vårblomstene rett i snøen snart:) Hadde vært kjekt med stemorsblomster i krukkene ute nå, men det får vente ei stund te. På NrK Rogaland i går kveld meinte de at ska me få nåke ned i jorda nå må me bruka dynamitt:)

Dette bildet e tatt 25.11.08. Stemorsblomsten står og blomstrer tross i at det e kommet snø:)

Kattane lika seg best inne i denna snøen. Ser stygt på meg når eg slep(p)e dei ut når eg går og legge meg om kvelden. Her har Sjur lagt seg oppå ei fleesjakka (siden den ligge på golvet så e den ikkje min altså) og har fått varmeposen te Steinar over seg:) Under fleesjakka ligge strikkeposen min med garnnøster oppi, mjukt og godt. Ser ikkje akkurat ut som han misslike det.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...