søndag 17. januar 2010

Søndag, strikketøy og sport på Tv

Det e søndag, rolig dag i dag, ingenting spesielt så skjer. Sitte i sofaen og strikker og ser på skiskyting på TV, ute e det grått og litt mildt. Friste ikkje te tur ut i dag, kjekkare med vintersport på TV da:)


Eg strikke og pus sove:)



Strikke med 7 nøster samtidig:)

Eg strikke på juleløperen som ska toves etterpå. For at ikkje det ska bli tråder som strekker seg øve andre fargefelt på baksida har eg et nøsta for kvart fargefelt bortover. Litt komplisert men hvis ein har orden på trådrekkefølgen går det bra. Blir finast resultat etterpå når ein gjere det på denne måten.

Har akkurat funnet ut at eg har strikka litt feil igjen så nå har eg lagt det til sides for ei stund. Det e heldigvis ikkje så mangen omganger som må rekkes opp denne gangen men det får bli i mårå trur eg. Nå vil eg lage meg ein kopp med te og sjå om det e ein kjekke film på TV i kveld:=)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...