onsdag 13. januar 2010

Nytt broderiprosjekt på gang

I haust kjøpte eg et nytt broderi, hadde ikkje tid te å brodere da for eg hadde mange julepresanger som skulle bli ferdige. Men nå har eg begynt på det. Bildet skal broderes på svart stoff så det e et dagslysarbeid. Eg klare ikkje å brodere dette i lampelys så den besta tiå te detta blir midt på dagen.


Sånn ska det bli når det e ferdig.


Klar te å begynna:)

Kjekt å komme igang, har ikkje hatt håndarbeid siden midten av desember. Med 20 forskjellige fargar å brodere med e det litt arbeid, men resultatet blir veldig bra da:)

Siden eg bare kan brodere om dagen e det godt å ha nåke aent håndarbeid om kvelden. For flerne år siden kjøpte eg garn te ein løpar og ei pute som eg fant mønster på i et juleblad. Har aldri fått begynt på det men har funnet det fram igjen nå. Det e engler på mørk blå bakgrunn og de skal toves. Ska bli spennande å sjå koss det ferdige resultatet blir. Har nesten rekt opp heile arbeidet tidligere i kveld for eg hadde strikka med feil farge. Det oppdaga eg etter 72 omganger:(   ....men, men, det e lenge te jul så eg har god tid på å bli ferdig:=)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...