fredag 4. desember 2009

Ny stove:)

1. desember flytta me inn i nyoppussa stove, endelig. Begynte å rive taket i midten av november så det har gått halvannen måned med masse rot og sagspon over alt. Kjøkkenet har vært overmøblert i denne tia og me har brukt rommet til Jarle som TV stove. Det har gått heilt fint men det va godt å flytte inn i stova igjen. Mangle møbler enda men de komme etterkvart. Må først finne ut av ka me vil ha, og det er som regel nåke leveringstid når me komme så langt at me bestille. Så denne jula får me god plass til juletreet:)







Eg e så heldig at eg e gift med ein handyman så Steinar har stått for alt arbeidet utenom det elektriska. Min jobb har vært å bære ting ut og inn, alt etter ka det va, holde plater på plass når Steinar sko spikra og sørge for at spikerpistolen va innen rekkevidde. Ellers har eg malt dørene, vinduskarm og lister og støvsugd sagspon til alle tider. Eg har verken helse eller kunnskap til å gjere så møkje av dette arbeidet men har vært til stede og hjelpt der eg kunne. Lars Reidar, vår svoger, har også vært innom og hjelpt til litt.


Min handyman

Det er ikkje akurat ideel tid å pusse opp i november. Det er mørkt når Steinar komme him fra jobb og været er ikkje det beste, så møkje av saginga foregjekk inne med alt det føre med seg av skitt og støv øve heile huset. Så det va godt å få vaska skikkelig denne helga.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...