torsdag 17. desember 2009

Husk småfuglane

Nå når kulda e kommet og snøen begynne å legge seg e det viktig å huske på småfuglane. I dag e det ganske kaldt, -5 grader og solskinn.

Eg har hengt opp meiseboller i føysestativet og det e mange småfugler som allerede har funnet dem. Kansje de husker fra år til år at her e det mat om vinteren, kim vett:-) Skjæra prøve seg hu og men meisebollene passe ikkje for de og godt e det. De e frekke nok fra før, meisebollene henge sånn at de ikkje komme te i det heile tatt.
 


I år har eg som adventskalender å blogge et innlegg kvar dag. I dag såg det ut som det ikkje kom te å gå, internettet var nede heile formiddagen. Men nå e det oppe og går igjen, så det komme et innlegg i dag også:-) Så får me sjå resten av advent koss det går. Nå glede eg meg te helga for da blir det fullt hus igjen. Irene og Synnøve komme him i mårå og Jarle på lørdag. Ska bli kjekt med litt liv i huset igjen. Det e litt stillt med bare meg og Steinar i huset.

1 kommentar:

Liv Toril sa...

....så koselig å lese bloggen din Elise og takk for nydelig julekort. Kos deg masse med hjemvendte barn i julen, julehilsen fra oss er like om hjørnet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...