tirsdag 31. desember 2013

Med ønske om et godt nytt år

Med denne velsignelsen fra boken: Legender og velsignelser av Kristina Reftel, vil jeg ønske alle et riktig godt nytt år.

Velsignelse for
DAGEN SOM KOMMER

Må den disige grålysningens Gud vekke deg.
Må den oppadstigende solens Gud reise deg opp.
Må morgenhimmelens Gud sende deg ut.
Må middagstidens Gud fornye din styrke.

Må aftenens Gud føre deg hjem igjen.
Må solnedgangens Gud glede ditt blikk.
Må skumringens Gud gjøre deg stille.
Må kveldsmørkets Gud gi deg fred.

Må Gud velsigne deg -
soloppgangen og solnedgang,
alfa og omega, begynnelsen og enden,
Faderen, Sønnen og Den hellige ånd.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Good luck, God willing, please allow me to leave my comment Thank you
شركة نظافة بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف بالرياض

Spirea sa...

Selvom dette innlegget ditt ble skrevet for rundt et år siden, er det like fint den dag i dag. Jeg ville bare innom deg for å si "hei" - jeg er tilbake, mer eller mindre, og tenkte jeg ville besøke gamle bloggvenner. Håper du har det godt? Ønsker deg iallefall en nydelig jul og fine stunder med dine kjære. Jeg har det forresten fint, enda en liten nurk i familien og jeg er en travle småbarnsmamma. Jeg digger det, elsker småttasser...så ja, livet er godt her hos oss. Sender en god klem til deg <3

payne sa...

Comprare patenete

Acheter permis de conduire

führerschein kaufen

Bootsführerschein Kaufen

comprare patente

Rijbewijs kopen

führerschein kaufen

kupiti vozacku dozvolu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...