søndag 15. april 2012

Trangt om plassen


Her er det trangt om plassen når både Sjur og Lotta vil sitte på fanget samtidig. Jeg har da ikke så langt fang kan du skjønne. Når jeg holder på med noe håndarbeid er det som en magnet på kattene, da skal de sitte på fanget, og helst oppå garnet.

Jeg kan ennå ikke strikke, for senebetennelsen i skulderen flytter seg fra sene til sene etterhvert som tiden går. Veldig irriterende, er egentlig veldig lei nå. Siden jeg er venstrehent og betennelsen sitter i høyre skulder kan jeg begynne å hekle litt. I desember kjøpte jeg garn som jeg hadde tenkt å strikke kluter av, men siden jeg fikk strikkeforbud har det garnet ligget på vent. Fredag kveld fant jeg det fram igjen, jeg ville hekle kluter. Men garnet som jeg hadde kjøpt i den tro at det var bomullsgarn var 50% bomull og 50% akryl, kan jo ikke bruke det i klutene. Ja, ja, sånn går det når jeg er på handletur og brillene ligger hjemme. Siden jeg var i håndarbeidsmodus denne kvelden heklet jeg likevel med dette garnet, bare for å se hvordan kluten ville bli når jeg skal hekle dem. Garnet kan jeg sikkert få bruk for til noe annet en gang.

Igår gikk turen til Aksdal for å kjøpe 100% bomulldsgarn, denne gangen var brillene med på handleturen så nå skal det bli kluter!!

1 kommentar:

Mira sa...

Herlig bilde!

Så heldig du er som har to slike bestevenner;-)

Har ein eg også, han ligger også gjerne slik, men bare hos meg, ikkje de andre i huset.

God bedring, Sikkert bra at kattene får deg til å ta pauser.

Miraklem,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...