lørdag 28. mai 2011

Alle snakker om været


 Øse pøse regnvær og kuling i kastene, det e vel enkelt oppsumert på værfronten dei siste vekene. Litt sol har me hatt innimellom og da. I fra vår og sommervær i påsken te haustvær fra midten av mai og utover har vært møkje kommentert. De fleste klage men for min del har det ikkje gjort så møkje. Eg har sittet inne og skrevet på eksamensoppgava mi dei siste to vekene og vært glad for at været har vært dårlig. Hadde været vært strålande hadde det vært meir fristande å vært ute. Å ta dataen med ut e ikkje så lurt, ser ikkje så godt på skjermen da. Nå e oppgaven levert og eg har fri:) Leverte den inn seint torsdag kveld, heile 4 dagar før fristen gjekk ut:) Nå ønske eg og fint vær så eg kan kosa meg ute;)
Det e ikkje bare gale med det ekstreme regnværet som har vært dei siste vekene, nå e det ikkje krise i vannmagasinene lenger hørte eg på radioen i går, så det e ikkje så gale at det e godt for nåke. Men med detta været bruke me vel og meir strøm enn me ville gjort med et varmere og finere vær. Nå blei det møkje vær her men det e som sagt været som e et stort tema for de fleste for tiden, så da så!!
Ha ein rektig goe lørdag i regnværet!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...