onsdag 27. oktober 2010

Møkje bølger på bøljan blå i dag

I dag va det "rusje" på sjøen. Hørte på vinden allerede i går kveld at det kom te å bli bølger i dag, og når eg stod opp både blåste og regna det sidelengs. Kjente bare koss det rista i bilen når eg nærma meg ferjeleiet. Reiste med 7 feja i dag morges og det vogga godt. Fekk vinden inn fra sia så det merkast veldig godt i dag. Va ikkje så møkje bedre i ettermiddag da eg reiste med 17 ferja him igjen. Hadde nok med å sjå ut, ikkje nåke lesing av nåke slag i dag. Blir veldig fort sjøsjuk og det e ikkje nåke godt :p Eg ska avgårde te Sandnes i mårå og, så då får eg håpa på at det e litt bedre. Får vel dønningane då hvis vinden har lagt seg. Eg vil ha Rogfast nå!!!


Nå har eg fyrt i ovnen og tennt talgalys rundt om i stova, så nå kan det regna og blåsa så møkje det vil for meg. Og nå ska eg lesa aviså og kosa meg med tv og ikkje tenka på fejeturen i mårå i det heila tatt. Ha ein flott kveld du og:)


2 kommentarer:

eli sa...

Her ser det friskt ut, men det må være flott å bo i nærheten av vannet. Andre kan bare kjøre bil rett til jobb, sånn er det for meg som bor på østlandet.

Elise sa...

Ja her har det våre ganske så friskt i fag:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...