torsdag 1. juli 2010

Nytt slips :)

Eg har sydd et slips te Steinar:) Tenkte at det e vel ikkje nåken heksakunst å sy et slipps, men det va ikkje så enkelt som eg trudde. Det blei rekkt opp nåken ganger ja. Det va endane som va problemet. Itte ein telefon te Birgitte ordna det seg, fekk gode råd av henna, hu hadde og sydd et slips og funnet gode løysingar på endeproblemet. Så nå henge slipset klart te bryllupet.


Grunnen te at eg har sydd slips te Steinar te bryllupet e at eg måtte få kjolen min sydd opp. Så tenkte eg det at då kunne eg jo sy et slipps av det som blei klyppt av kjolen, så får han et slips som matche kjolen min. Måtte klyppa av 15 cm av kjolen, den va ganske møkje for lang for å sei det forsiktig:) Nå begynne bryllupsanttrekket å komma på plass. Mangle bare ei lita selskapsveske nå så e det klart.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...